Κράτηση σκανάροντας QR Code!
Σε προηγούμενο άρθρο, αναλύσαμε τη σημασία του Call to Action σε διαφημίσεις και δημοσιεύσεις με σκοπό την κράτηση. Όπως είπαμε, στην εποχή της “προσοχής”, που κάθε τι προσπαθεί να διεκδικήσει την προσοχή του χρήστη, με το attention span να έχει ελαχιστοποιηθεί (ο χρόνος που αφιερώνεται σε μια διεργασία πριν την απόσπαση της προσοχής), εάν δεν “αρπάξουμε” το Conversion την κατάλληλη στιγμή, κατά πάσα πιθανότητα, θα χαθεί. Οι διαφήμιση στα social media, οι δημοσιεύσεις, τα stories, τα poster στον δρόμο κλπ εάν δεν περιέχουν ένα σαφές και ξεκάθαρο Call to Action για απλή και εύκολη κράτηση, στο τέλος απλά γνωστοποιούν στον κόσμο κάποιο event, κάποιο καινούριο μαγαζί, κάποια προσφορά για κάποιες ημέρες κλπ. Όμως πόσο εύκολο είναι, ο δέκτης της διαφήμισης, της δημοσίευσης, του poster, να θυμάται αυτό που του δείχνουμε και κάποιες ημέρες αργότερα να μπει στην διαδικασία να ψάξει παραπάνω, να ενημερωθεί, να κάνει κράτηση και να μας επισκεφθεί; Δεν θα είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα η προώθηση που κάνουμε, εάν, με το που ενημερωθεί και εκδηλώσει ενδιαφέρον εκείνη την στιγμή, να γινόταν με κάποιον τρόπο να εξασφαλίσουμε ότι όντως θα μας επισκεφθεί στο τέλος;
Ας μελετήσουμε κάποια παραδείγματα λοιπόν. Φανταστείτε, μια παρέα τουριστών που μόλις τώρα έχει φτάσει στο νησί σας. Αποβιβάζεται από το πλοίο, και κατευθύνεται προς το ξενοδοχείο. Στην πορεία βλέπουν μερικά poster στον δρόμο για το μαγαζί σας. Ένας θυμήθηκε ότι το έχει ξαναδεί στο Trip Advisor, και έχει καλές κριτικές. Όντως καλό φαίνεται και στη φωτογραφία, οπότε αποφασίζουν να σας επισκεφθούν σήμερα, αφού δεν κανόνισαν κάτι άλλο. Book Now, λέει το Poster, όμως δεν ξέρουν ελληνικά για να μιλήσουν στο τηλέφωνο που αναγράφεται. Διστάζουν να σας καλέσουν, έχοντας μόλις μια κακή εμπειρία με ντόπιους, που δεν μπορούσαν να τους δώσουν οδηγίες για την πλατεία. Έπειτα, φτάνουν στην πλατεία, λένε να κάνουν ένα διάλειμμα για φαγητό. Μετά, πηγαίνουν να παραλάβουν το αυτοκίνητο που έχουν νοικιάσει, και καπάκι στο supermarket να προμηθευτούν τα απαραίτητα για τη διαμονή τους και επιτέλους φτάνουν στο δωμάτιο. Μετά από κάποιες ώρες, το βράδυ που ετοιμάζονται για την έξοδο, και σκέφτονται που να βγουν, θυμούνται το μαγαζί σας. Όμως, πως το έλεγαν;; Δεν τα πάνε καλά με τις ελληνικές λέξεις και δυστυχώς τους διαφεύγει τώρα το όνομα για να το ψάξουν. Τέλος πάντων, θα κατέβουν προς τα μαγαζιά και θα το βρουν. Όμως εκεί, με τόσα μαγαζιά και άλλα ενδιαφέροντα, τους κερδίζει ο ανταγωνισμός. Δυστυχώς, το awareness που προσφέρει το poster, την στιγμή που μας νοιάζει, δεν ήταν αρκετό για να μας φέρει τους επισκέπτες στο τέλος.
Αν όμως, με το που έβλεπαν το poster, κάνανε την κράτηση τους online, σε site στα αγγλικά που καταλαβαίνουν, απλώς σκανάροντας το QR Code της αφίσας; Δεν θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα; Και να μην θυμόντουσαν το όνομα του μαγαζιού σας, το site τους υπενθύμισε με SMS και e-mail για την κράτηση, τους οδήγησε στην τοποθεσία σας μέσω Google Maps, και τελικά… ήρθαν.
Τις προάλλες πέτυχα στον δρόμο κάτι τεράστια poster, πχ Παρασκευή έρχεται ο τάδε ράπερ στο τάδε μαγαζί, 15€ η είσοδος, 13€ προπώληση. Προπώληση, που; στο ίδιο το μαγαζί. Που είναι και εκτός πόλεως… Αν όμως είχε ένα QR Code όπου σκανάροντας το, κάνεις αμέσως κράτηση και προπληρώνεις; Δεν θα ήταν πολύ πιο εξυπηρετικό για τους πελάτες; Με τέτοια διευκόλυνση, θα πενταπλασιάζονταν οι προπωλήσεις, και το μαγαζί θα είχε εξασφαλίσει τον ικανοποιητικό αριθμό επισκεπτών που θέλει, και οι πελάτες θα ήταν απολύτως ευχαριστημένοι, με το εισιτήριο στο κινητό τους και στο e-mail.
Αν δουλεύετε στην εστίαση, σίγουρα διακρίνετε την προοπτική αυτών που λέω, όμως ίσως να σας φαίνεται δύσκολο έως αδύνατο το κάθε μαγαζί να φτιάξει από το μηδέν δικό του σύστημα κρατήσεων, προπληρωμών με e-mails, SMS, ακυρώσεις, Google Maps, Google Calendar, QR Codes και ό,τι άλλο χρειάζεται για να λειτουργεί εύρυθμα η διαδικασία που περιγράψαμε. Θα ήταν σίγουρα μια δαπανηρή επένδυση, πολλών χιλιάδων για την δημιουργία, συντήρηση και εξασφάλιση της αξιοπιστίας που χρειάζεται ένα τέτοιο σύστημα που θα εμπιστεύονται οι πελάτες. Λογικό είναι λοιπόν καμία επιχείρηση εστίασης να μην αναλωθεί σε κάτι τέτοιο που θα πάρει μήνες, με το ρίσκο κιόλας στο τέλος να υπάρχουν πόσα τεχνικά προβλήματα που καθιστούν το σύστημα ακατάλληλο για χρήση… Όμως, αν υπήρχε μια σύγχρονη, αξιόπιστη, ασφαλής και οικονομική λύση που εμπιστεύονται οι πελάτες και μπορούμε κιόλας από σήμερα να ξεκινήσουμε τη χρήση της;
Ήρθε λοιπόν το Kleise.gr, η πλατφόρμα ηλεκτρονικών κρατήσεων που δίνει την λύση σε όλα τα προβλήματα, διευκολύνοντας πελάτες και προσωπικό, αυξάνοντας τα έσοδα και μειώνοντας περιττές δαπάνες μέσω των αυτοματισμών που προσφέρει. Μετά την εγγραφή Business account, και προσθήκη επιχειρήσεων που διαρκεί ελάχιστα, επιλέγετε το συνδρομητικό πακέτο που σας ταιριάζει και ξεκινάτε κατευθείαν το ταξίδι στον κόσμο των online κρατήσεων. Μέσω της σελίδας της επιχείρησης σας, μπορείτε να δέχεστε απεριόριστο αριθμό κρατήσεων, δίχως προμήθεια ανά κράτηση, και να την χρησιμοποιείτε σε διαφημίσεις, δημοσιεύσεις, τριπλασιάζοντας έτσι τις κρατήσεις σας! Στο διαχειριστικό της κάθε επιχείρησης σας, παρέχεται εργαλείο δημιουργίας QR Code, αλλιώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο της επιλογής σας κάνοντας Copy Paste το link της επιχείρησης σας!