Sign In

Blog

Αντώνης Παπαδόπουλος

Αντώνης Παπαδόπουλος

View all posts by user

Sales Director @ Kleise.gr

8 στους 10 προτιμούν την Online Κράτηση αντί το Τηλέφωνο.

8 στους 10 προτιμούν την Online Κράτηση αντί το Τηλέφωνο.

Άραγε έχετε αναρωτηθεί τι ήταν αυτό που κινητοποίησε τον άνθρωπο, από την εποχή των σπηλαίων να φτάσει στο ζενίθ του σήμερα; Σαφώς, η υψηλότερη νοημοσύνη ήταν η ειδοποιός διαφορά που μας επέτρεψε να ξεχωρίσουμε τόσο από τα υπόλοιπα είδη. Όμως ποιος ακριβώς ήταν ο στόχος, η αποστολή της ζωής του ανθρώπου που έδωσε ώθηση και επιτάχυνε αυτή την ιλιγγιώδη εξέλιξη, ο οποίος σκοπός μέσα από τα βάθη των αιώνων έχει αποτυπωθεί στο ένστικτο μας και χαράζει ακόμα και σήμερα την πορεία του καθένα μας; Για τον Αριστοτέλη ήταν η ευδαιμονία, το “ευ ζην”, δηλαδή η καλύτερη ζωή και ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον καθένα. Η προσπάθεια για περισσότερους πόρους, περισσότερα αγαθά, καλύτερες συνθήκες διαβίωσης, οδήγησε σε οργανωμένες κοινωνίες με σκοπό τον καταμερισμό της εργασίας και την απλοποίηση της ζωής του καθενός, με λιγότερες υποχρεώσεις και μεγαλύτερη ασφάλεια. Για αυτό ο άνθρωπος είχε ανέκαθεν την τάση για βελτίωση βαθιά ριζωμένη μέσα του, κάτι που ώθησε πολλά μυαλά σε ανακαλύψεις, εφευρέσεις, και γενικότερα στην καινοτομία. Και ιδού το αποτέλεσμα, το σήμερα.

Η τεχνολογία σήμερα είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Με την αξιοποίηση όλων των εργαλείων και δυνατοτήτων που μας προσφέρει, πλέον μπορούν να επιτευχθούν πράγματα που μέχρι πρότινος φάνταζαν εξωπραγματικά. Η τεχνολογία εξυπηρετεί τις ζωές μας και οι αυτοματισμοί που προσφέρει διευκολύνουν τις συνήθειες και τις δουλειές μας, σε κάθε τομέα. Όλες οι παραδοσιακές διαδικασίες της καθημερινότητας απλοποιούνται μεταβαίνοντας στην ψηφιακή εποχή. Οποιαδήποτε απλή διαδικασία του σήμερα, φαντάζει μεγάλος μόχθος αν θυμηθούμε πως γινόταν πριν λίγες δεκαετίες.

Το Internet για πολλούς είναι η σπουδαιότερη εφεύρεση στην ιστορία της ανθρωπότητας, έχοντας αλλάξει ριζικά τις συνήθειες όλων μας, και μεταμορφώνοντας το πως λειτουργεί η κοινωνία. Ας δούμε κάποιες απλές συνήθειες πως μεταμορφώθηκαν σε μερικά χρόνια.

  • Για να στείλεις ένα γράμμα έπρεπε να το ταχυδρομήσεις, τώρα γίνεται με e-mail αμέσως.
  • Για να ακούσεις ένα τραγούδι έπρεπε να το περιμένεις στο ραδιόφωνο, αλλιώς να αγοράσει τον δίσκο του καλλιτέχνη, τώρα ακούς το τραγούδι στο YouTube, Spotify κλπ
  • Για μια απάντηση στην απορία που σου κόλλησε έπρεπε να ψάχνεις εγκυκλοπαίδειες, τώρα το ψάχνεις στο Google.
  • Για να κοινωνικοποιηθείς έπρεπε να βγεις έξω, τώρα τα Social Media έχουν εκμηδενίσει τις αποστάσεις.
  • Για να φτάσεις σε ένα άγνωστο μέρος έπρεπε να συμβουλευτείς τον χάρτη ή να ρωτήσεις, τώρα το βλέπεις στο Google Maps.
  • Για να μάθεις τα νέα, έπρεπε να αγοράσεις εφημερίδα, τώρα τα μαθαίνεις online.
  • Για να δεις μια ταινία την νοίκιαζες από το Video Club, τώρα την βλέπεις online.
  • Για να αγοράσεις ένα ρούχο έπρεπε να επισκεφθείς ένα μαγαζί, τώρα μπορείς και online.
  • Για να παραγγείλεις φαγητό, έπρεπε να καλέσεις, τώρα μπορείς και online.
  • Για να κάνεις κράτηση σε ξενοδοχείο έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο, τώρα το κάνεις και online.
  • Για να κάνεις μια κράτηση σε μαγαζί, έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο, τώρα ακόμα πρέπει να πάρεις τηλέφωνο!

Όπως βλέπουμε, η ευκολία και η απλότητα πάντα στο τέλος επικρατεί. Όλες οι παραδοσιακές διαδικασίες της καθημερινότητας απλοποιούνται μεταβαίνοντας στην ψηφιακή εποχή. Ο άνθρωπος του σήμερα τα θέλει όλα γρήγορα και εύκολα. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχει “καλομάθει” με όλες αυτές τις διευκολύνσεις, και πράγματι, απ’ ότι φαίνεται έχει λιγότερη υπομονή από ποτέ.

Πλέον, η τεχνολογία εξελίσσεται με τόσο γρήγορους ρυθμούς, που συχνά δημιουργούν ανασφάλεια, καθώς δεν είναι πάντα εύκολη η προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Συχνά βλέπουμε ότι ο κόσμος βάζει στη ζωή του τις νέες τάσεις και τεχνολογίες πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι μια μέση επιχείρηση μπορεί να διαχειριστεί και να συμβαδίσει. Δυστυχώς, είναι αλήθεια ότι οι επιχειρήσεις που αργούν ή αρνούνται να εξοικειωθούν με τις εξελίξεις και να υιοθετήσουν τα μέσα που εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους, αντιμετώπισαν μεγάλα προβλήματα σε βάθος χρόνου και πολλές έκλεισαν. Μια επιχείρηση είναι σαν ένας έμβιος οργανισμός. Όπως ένας οργανισμός προσαρμόζεται στις περιβαλλοντικές αλλαγές για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει, έτσι και η κάθε επιχείρηση πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες της αγοράς.

Ο πελάτης είναι το πολυτιμότερο αγαθό μιας επιχείρησης και καθορίζει την επιτυχία της εξολοκλήρου. Καμία επιχείρηση δεν υφίσταται χωρίς πελάτες, οποιουδήποτε τομέα ή μεγέθους. Οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις, κάθε τόπου, κάθε δραστηριότητας, έχουν πελάτο-κεντρική φιλοσοφία και οι αποφάσεις λαμβάνονται με γνώμονα τον πελάτη. Ο σπουδαιότεροι επιχειρηματίες το γνωρίζουν. Η πιο σημαντική ικανότητα ενός επιχειρηματία είναι να μπορεί να διακρίνει τι σκέφτεται ο πελάτης, ώστε να γνωρίζει τι θέλει, τι του αρέσει και τι όχι, και να ενεργεί ανάλογα. Εάν μπορείς να σκέφτεσαι σαν πελάτης, τότε σχεδόν όλες οι επιχειρηματικές αποφάσεις σου θα είναι καλές.

Όπως είπαμε προηγουμένως ο άνθρωπος του σήμερα έχει λιγότερη υπομονή από ποτέ. Εάν η επιχείρηση αδυνατεί να τον ικανοποιήσει, τότε απλά θα τον χάσει. Η άμεση προβολή μιας επιχείρησης που προσφέρουν τα Social Media, σίγουρα μπορεί να φέρει εύκολα και γρήγορα πελάτες στην επιχείρηση, όμως το ίδιο συμβαίνει και με τον ανταγωνισμό. Υπάρχει πληθώρα επιλογών εκεί έξω και ο πελάτης το γνωρίζει. Εάν σας δείξει την προτίμηση του, μην τον απογοητεύσετε. Τι θέλει όμως ο πελάτης τη σήμερον ημέρα; Σίγουρα πολλά πράγματα. Όμως σίγουρο επίσης είναι ότι δεν θέλει καθόλου ταλαιπωρία , αλλά άνεση και ευκολία. Ο πελάτης σας σήμερα, βλέπει ταινίες online, ακούει μουσική online, κοινωνικοποιείται online, ερωτεύεται online, μαθαίνει online, διαβάζει online, αγοράζει online, παραγγέλνει online. Με λίγα λόγια, κάνει σχεδόν τα πάντα online. Αναμενόμενο είναι, αφού είναι πιο εύκολο, εύχρηστο και γρήγορο. Γιατί λοιπόν να σας καλέσει για να κάνει κράτηση και να μην την κάνει online;

Έχει συνηθίσει πλέον να κάνει τα πάντα πατώντας την οθόνη του και έχει ξεχάσει πως ήταν παλιά. Αρκετός κόσμος δεν είχε την τύχη να γνωρίζει πως ήταν, λόγω ηλικίας, οπότε του είναι ακόμα πιο δύσκολο να αλλάξει τις συνήθειες του. Το τηλεφώνημα σε άγνωστό τηλέφωνο, δεν είναι κάτι γνώριμο για τον νεανικό πληθυσμό. Παρόλο που έχει συνηθίσει την συναναστροφή με άγνωστο κόσμο δια ζώσης, το τηλεφώνημα σε άγνωστο πρόσωπο, είναι κάτι που προκαλεί αναστάτωση στην νεολαία. Από την μία θα πει κάποιος, “που φτάσαμε”, αλλά από την άλλη, δεν είναι λογικό να σε αγχώνει ό,τι δεν κάνεις σχεδόν ποτέ;

Μια έρευνα του 2019 σε υπαλλήλους γραφείου στο Ηνωμένο Βασίλειο διαπίστωσε ότι το 76% των millennials και το 40% των baby boomers έχουν νευρικότητα και άγχος όταν μιλάνε με αγνώστους στο τηλέφωνό τους. Εξαιτίας αυτού, το 61% των millennials θα απέφευγε εντελώς τις κλήσεις, σε σύγκριση με το 42% των baby boomers. Μιλάμε για ηλικίες 26-41 και 57-75, αντίστοιχα, οπότε δεν αναφέρεται σε νεολαία η έρευνα. Ο όρος αυτός ονομάζεται telephonephobia ή phonecall anxiety και απ’ότι φαίνεται είναι πραγματικός. Φυσικά μια έκφανση του είναι η αποφυγή της τηλεφωνικής κράτησης. Μια πλατφόρμα κρατήσεων στην Αμερική, ζήτησε το κοινό να κατατάξει κάποιους τρόπους κράτησης σε σειρά προτίμησης. Το τηλέφωνο πήρε την τελευταία θέση. Σύμφωνα με το Google Trends, 8 στους 10 προτιμούν την online κράτηση από την τηλεφωνική. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τα παραπάνω στατιστικά καθώς στο Kleise.gr υπάρχει ιδιαίτερη προτίμηση των χρηστών για online κράτηση απ’ ότι στο τηλέφωνο. Ίσως ευθύνεται και το γεγονός ότι μόνο το 33% των τηλεφωνημάτων με σκοπό την κράτηση, εν τέλει καταλήγουν σε κράτηση, σύμφωνα με το Google. Που σημαίνει ότι μεγάλο ποσοστό κλήσεων δεν απαντάται από τις επιχειρήσεις, δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ή καλούν λάθος τηλέφωνο. Αναμενόμενο είναι λοιπόν να υπάρχει μεγάλη αποστροφή του κόσμου για αυτήν την παρωχημένη και δυσλειτουργική συνήθεια, και ξεκάθαρη προτίμηση στην διαδικτυακή κράτηση που ολοκληρώνεται χωρίς καμία ταλαιπωρία.

2022 λοιπόν, όλα γίνονται online, γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις ακόμα δέχονται μόνο τηλεφωνικές κρατήσεις, εύλογα θα αναρωτιέστε. Την απάντηση δεν μπορούμε να σας την δώσουμε, γιατί έχουμε και εμείς την ίδια απορία. Μπορούμε να σας δώσουμε όμως την λύση. Η λύση είναι το Kleise.gr, η πλατφόρμα που δημιουργήσαμε για να φέρουμε τέλος στην τηλεφωνική κράτηση, παρέχοντας ευκολία, ευχρηστία, αξιοπιστία και ασφάλεια σε κάθε είδους επιχείρηση και στους πελάτες της. Όλες οι επιχειρήσεις που δέχονται οποιαδήποτε είδους κράτηση, μπορούν να μεταβούν στην νέα εποχή της online διαχείρισης κρατήσεων και να δέχονται κρατήσεις οποιαδήποτε ώρα, χωρίς να αναλώνονται σε τηλέφωνα, ημερολόγια και άλλα διαδικαστικά, χωρίς περιττά έξοδα και σπατάλη πολύτιμων εργατοωρών σε κλήσεις, και εξυπηρετώντας έτσι τους πελάτες προσφέροντας την ευκολία που επιθυμούν.

Εάν έχετε επιχείρηση, θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες συμβουλές για την βελτίωση της διαδικτυακής σας παρουσίας στο Blog μας, και να μάθετε περισσότερα για την πλατφόρμα εδώ. Χτίσαμε την πλατφόρμα με σκοπό την υποστήριξη των επιχειρήσεων στην μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, παρέχοντας σας μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία με δωρεάν σελίδα καταχώρησης, με φωτογραφίες, πληροφορίες, τιμοκατάλογο, μενού, τοποθεσία, τηλέφωνο, website, Social Links, περιγραφή, κλπ. Στην προσπάθεια μετάβασης της επιχείρησης στις online κρατήσεις, θέλουμε σύμμαχο την επιχείρηση. Γνωρίζοντας την δυσαρέσκεια της αγοράς προς μεγάλες προμήθειες γνωστών πλατφορμών που δραστηριοποιούνται σε άλλους τομείς, λειτουργούμε χωρίς προμήθεια, αλλά με ένα πολύ μικρό και σταθερό κόστος συνδρομής, που επιλέγετε εσείς ανάλογα με τις δυνατότητες που θέλετε να ξεκλειδώσετε. Έτσι μπορείτε να αξιοποιήσετε την σελίδα κρατήσεων σας στο έπακρο, χωρίς να περιορίζεστε από τον φόβο υψηλών χρεώσεων ανάλογα με τον αριθμό κρατήσεων. Με σύμμαχο λοιπόν, το Kleise.gr, επενδύετε ένα σχεδόν μηδαμινό ποσό και μπορείτε να χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα για όλες τις κρατήσεις σας για να προσφέρετε σε όλους τους πελάτες σας την δυνατότητα online κράτησης δίχως να χρειάζεται να δαπανήσετε υπέρογκα ποσά στην κατασκευή και συντήρηση δικής σας ιστοσελίδας κρατήσεων. Ο πελάτης πάντα θα προτιμάει μια γνωστή και εδραιωμένη πλατφόρμα που ξέρει και εμπνέει εμπιστοσύνη, ασφάλεια και αξιοπιστία, όπως έχουμε δει σε άλλους τομείς, πχ ξενοδοχεία, εισιτήρια, delivery κλπ.

Στον τομέα των κρατήσεων, έχετε τώρα συνεργάτη το Kleise.gr για να κάνει την δύσκολη δουλειά της σχεδίασης, κατασκευής, συντήρησης, ασφάλειας, ταχύτητας, αξιοπιστίας του συστήματος online κράτησης, έχοντας το κεφάλι σας ήσυχο. Μόνο με ένα σταθερό κόστος, χωρίς προμήθεια! Η ομάδα αποτελείται από άτομα που έχουν δουλέψει χρόνια στους τομείς των επιχειρήσεων που αναλαμβάνουμε οπότε ξέρουμε τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες στην διαχείριση των κρατήσεων σας και προφανώς έχουμε σκεφτεί και αναλύσει τι χρειάζεστε για να υιοθετήσετε εξ ‘ολοκλήρου την online κράτηση. Σας παρέχουμε ένα διαχειριστικό που παρακολουθείτε όλες τις κρατήσεις σας, συνομιλείτε με τον πελάτη, βλέπετε στατιστικά, και προφανώς θέτετε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις κράτησης για την επιχείρηση σας, ανάλογα με τις ανάγκες της. Αν 2 λέξεις μπορούσαν να χαρακτηρίσουν το διαχειριστικό των επιχειρήσεων σας, είναι η ευελιξία και η ευκολία. Είναι πανεύκολο να μάθετε όλα τα απαραίτητα και να αρχίσετε να δέχεστε κρατήσεις κατευθείαν. Έχετε και μια εβδομάδα δωρεάν δοκιμή σε κάθε αγορά πακέτου, με δωρεάν ακύρωση φυσικά. Τέλος, θα ήταν το σοφότερο να κάνετε μια έρευνα αγοράς για λύσεις online κρατήσεων, πριν καταλήξετε να πάρετε την απόφαση να ξεκινήσετε, ώστε να βεβαιωθείτε και εσείς ότι είμαστε η ιδανικότερη επιλογή.

Related Posts

Leave a Reply